Основна мета проекту полягає у розробці та реалізації інтегрування Комплексної університетської системи інформаційного управління в університетах України, Білорусі, Молдови та Грузії, на основі європейського досвіду. Для досягнення цієї мети, необхідно вирішити такі завдання:

• адаптація до умов країн ННД досвіду ЄС та підходи з проектування та використання інтегрованих інформаційних систем управління.

• розробка керівництва за принципами композиції та ефективне використання комплексних систем управління інформацією.

• забезпечення високої якості навчальних і перенавчаючих курсів для різних категорій університетських адміністраторів в наступних областях: загальна комп'ютерна грамотність; управління ІТ; теорія і практика стратегічного планування; електронне управління і сучасні технології управління інформацією і т.д.

• розробка і впровадження нового інтегрованого програмного забезпечення для управління університетом на основі аналізу інформаційних потоків, існуючих систем управління університетом в університетах-партнерах (у тому числі створення декількох підрозділів, призначених для підтримки наступних сервісних функцій інформаційної системи: адміністрування комп'ютерних мереж; управління базами даних; обслуговування інформаційних систем, проектування, експлуатація та адаптація програмного забезпечення).

На початку проекту буде необхідно впровадити інформацію про управління університетом в системі вищої освіти ЄС, стежити за станом використання управління інформацією і ERP технологій в галузі освіти ЄС. Щоденний отриманий досвід в управлінні освітою і керування загальним життєвим циклом університетів Марії Кюрі-Склодовської, Кобленц-Ландау університету та університету Ле-Мані будуть проаналізовані і інтегровані. Група провідних співробітників університетів ННД відвідають університети ЄС для короткої програми перепідготовки. Потім поточний стан університетського інформаційного управління університетів-​​партнерів буде проаналізовано. Пропозиції щодо їх оптимізації будуть розвиватися. Професори університетів ЄС, у співпраці з фахівцями ННД, розроблять модель нової інтегрованої системи управління університетом, підготують технічне завдання для відповідного програмного забезпечення.

Проект Вчена Рада буде створений. Він буде складатися з представників усіх членів консорціуму (1 особа від організації). Основною метою Вченої Ради стане підготовка Стратегічного плану вдосконалення інформаційної системи управління університетом. У СБУ буде проводитися конференція Вченої Ради, для обговорення і затвердження Стратегічного плану. Потім Вчена Рада буде здійснювати вибір IT-фахівців, академічного та адміністративного персоналу університетів-учасників (фахівців у галузі інформаційної технології або управління) на перепідготовку з питань управління університетом в університетах ЄС. Критеріями відбору будуть їх навички в області ІТ і їх рівень володіння мовою. Для обраних співробітників будуть організовані двомісячні курси європейських мов (англійська, німецька і т.д.). Після мовних курсів, вибраний персонал візьме участь у 1-місячних курсах в університетах ЄС з впровадження інформаційних систем і технологій електронного керівництва, управлінню інформацією, і т.д. Учасники перейматимуть європейський досвід у системах університетського управління інформацією. У рідних університетах перепідготовлені члени груп організують спеціальні семінари для колег, для того, щоб поділитися отриманими знаннями.

У ході семінарів перенавчені учасники проекту матимуть можливість представити проект моделі майбутню Комплексну університетську систему інформаційного управління. Всі зауваження та рекомендації колег університету будуть обговорені і прийняті до уваги для подальшого розвитку. Вчена рада спільно з колегами з міністерства освіти розроблять і опублікують доповідь про шляхи вдосконалення ІТ-підтримки в управлінні університетом. Основною частиною доповіді будуть Стратегічний план інтеграції та розвитку університетської інформаційної системи управління. Документи повинні бути адаптовані до українських, білоруських, грузинських і молдавських умов, в цілому, і на основі аналізу умов у країнах-партнерах університетів, зокрема. Необхідне обладнання буде вибрано та придбано для організації робочих місць для співробітників IT-центрів в університетах країн-партнерів.

Одразу після початку проекту, веб-сайти IT-центрів будуть розроблені і запущені в Інтернеті. ITGIS дасть всі консультації в галузі інформаційних технологій і відповідатиме за веб-сайт. Перша версія буде включати в себе вихідну інформацію про ІТ-центри і плани їх розвитку. Потім веб-сайти будуть підтримуватися і розвиватися. Вони повинні відображати всі нові дані про діяльність IT-центрів.

Після відкриття IT-центрів, адміністративні представники персоналу кожного IT-центру будуть відібрані для подальшого навчання з управління інформацією в університетах ЄС. 2 особи від кожного IT-центру будуть тренуватися при кожному університеті ЄС. Окремі співробітники, в ході перепідготовки в університетах ЄС, будуть вдосконалювати свою майстерність у практичному управлінні інформації та ERP технологіях.

Після їх повернення в країни СНД, перенавчений персонал ІТ-ценрів вузів країн-партнерів сформує програмну мережу, яка розроблятиме Комплексну університетську систему інформаційного управління під загальною редакцією UKOLD. Інформаційна система буде розроблена як інструмент для збору та автоматичного аналізу всіх даних університету. Комп'ютерні лабораторії будуть організовані для розвитку системи. Інформаційна система як очікується, стане основою для встановлення системи управління інформацією і забезпечуватиме:

Інформацію про студентів, їх прогрес в отриманні освіти і відсоток успіху;

Планування циклу освітнього процесу;

Контроль та забезпечення якості освіти;

Автоматизація документообігу університету.

Нове програмне забезпечення буде частково сформовано з ПЗ, що використовується при ННД і в університетах-партнерах ЄС, і частково розроблено перенавченим персоналом Центрів. Нова розроблена система буде встановлена ​​і впроваджена в середині другого року проекту. В результаті, частина процесів управління університетом буде реорганізована. Курси для постійної перепідготовки адміністративного персоналу університету будуть підготовлені і реалізовані. Вчителі з університетів країн-партнерів, досвідчених як в інформатиці, так і в теорії управління будуть відібрані і перекваліфіковані в MCSU і UKOLD. Вони підготують кілька нових курсів для перепідготовки навчальної програми. Все необхідне для підготовки і навчання: сучасний навчальне обладнання (дошки, проектори ЗМІ і т.д.) і література будуть закуплені. Навчальна програма буде розроблена на базі аналогічних курсів в університетах ЄС, адаптована до особливих потреб університетів-​​партнерів.

Навчальний план, а також навчальні програми всіх курсів, будуть оцінюватися Вченою Радою після першого циклу перепідготовки. На основі цього досвіду остаточний варіант навчальних планів і пакет навчально-методичних матеріалів, в тому числі переклад та адаптація існуючих матеріалів університетів ЄС, будуть розроблені та затверджені Вченою Радою. Двосторонні угоди між  університетами, що беруть участь у проекті будуть підписані, що стосуються подальшого обміну та узгодження питань про навчальні матеріали. Перші курси будуть організовані в університетах країн-партнерів для представників адміністрації вузів.

В якості поширення, веб-сайт з інформацією про створену Університетську систему інформаційного управління і навчальну програму буде розроблено і представлено в мережі Інтернет. Члени консорціуму, викладачі та співробітники ІТ-центрів представлять Комплексну університетську систему інформаційного управління в університетах країн-партнерів для того, щоб поділитися інформацією про свою концепцію, функціонування, нові можливості, надаючи адміністраторів університетам. Університетська система інформаційного управління буде представлена ​​в державних органах країн-партнерів. Учасники проекту, під керівництвом міністерств-представників, підготують угоди з міністерствами освіти про офіційний статус Університетській системі інформаційного управління і про її розподіл по університетах країн-партнерів. Університетська інформаційна система управління отримає акредитацію у всіх країнах-учасницях СНД. Міжнародна асоціація по Університетській системі інформаційного управління в галузі вищої освіти буде організована на базі університетів, що беруть участь країн-партнерів.

Leave your comments

0
terms and condition.
  • No comments found